Tip Bisnes Networking : Bina Komuniti

Nak buat bisnes networking ni perlu ada kesabaran..kita perlu bina kumpulan atau komuniti yg terdiri drp ahli keluarga, kawan2 rapat yang sama minat dan keperluan dengan kita..

Ahli kumpulan beli sebab mereka perlukan produk tersebut untuk diri dan keluarga mereka..

Semua tahu brand tupperware kan?

Tupperware dah 60 tahun di pasaran. Walaupun ada banyak syarikat lain yg keluarkan produk yg hampir sama kegunaannya dengan harga yang lebih murah..tapi tupperware tetap boleh bertahan..sbb kebanyakan orang beli jenama tupperware ni tak kisah dgn harga..yg penting kualitinya..

Tak kisah apa pun bisnes networking yg anda sedang buat sekarang ni..bina rangkaian anda..cari kawan2 yg betul2 serius nak buat income dan rajin rekemen orang lain untuk daftar ahli dan beli untuk guna sendiri...

Kita beli untuk guna sendiri..kemudian ajak kawan beli untuk guna sendiri juga..

Kalau bole jgn fikirkan sgt untung runcit..target kita income drp group..

Cth tamar cocoa anda jual dengan harga rm23. anda beli harga ahli rm20. anda untung rm3..Klu kawan tu tak kisah takpalah..tapi kalau dia tahu bole dpt harga lebih murah..mesti dia dah tak beli lagi dengan anda lagi..

Lebih baik anda syorkan kawan daftar ahli dan daftar bawah anda, mereka akan dpt username sendiri.. dan dpt harga murah...

setiap kali mereka beli di stokis guna username tu anda akan dpt komisen..

0 comments:

Post a Comment