Tip Bisnes Networking: Tambah Pengguna

Dalam bisnes networking, kita perlu fokus meramaikan pengguna yang suka dan puas hati dengan produk.. Bila mereka dah jadi pengguna setia, mereka takkan mudah beralih arah pd produk lain..

Pada masa yang sama...galakkan mereka berkongsi pd rakan2 mereka pula...secara tak langsung rangkaian anda akan berkembang..

Jika kita fokus semata² kepada plan marketing/pelan ganjaran..langsung tak cerita pasal produk...nanti mereka tak sungguh² guna produk.. Nanti bila ada produk lain dgn plan lebih MASYUKK..mereka akan LOMPAT kpd syarikat lain pula..

Kongsikan kebaikan dan kesedapan tamar cocoa pd teman2 anda..bila mereka suka..syorkan mereka daftar ahli utk dpt harga murah..

Suka saya ingatkan disini..dlm bisnes alhaddad...kita bukan dpt duit hasil rekrut mereka jadi ahli (Alhaddad tak ada yuran ahli)..tp kita dpt duit komisen hasil daripada belian produk..

Proses rekrut ahli/pengedar baru diperlukan bertujuan untuk menggerakkan produk kepada lebih ramai orang. Dengan kata lain, untuk meluaskan rangkaian perniagaan kita.

Di Alhaddad, anda jadi ahli supaya anda dapat menikmati harga ahli. Dan jika anda ingin berniaga, anda boleh terus memasarkan produk tanpa halangan lagi. Makin banyak anda jual, makin banyaklah untung anda. 💰

Sapa² yang ada soalan..tapi segan nk tanya d grup..bole direct pm saya ja ya :) 010-8787826

0 comments:

Post a Comment