Lubuk supplier produk fizikal dan digital di internet.

Lubuk supplier produk fizikal dan digital di internet | Sebagaimana yang saya telah janjikan dalam post disini, hari ini saya akan kongsikan beberapa lubuk supplier yang saya tahu .Mungkin ada rakan yang dah tahu lubuk ini, tapi...tak semestinya semua orang dah tahu kan?

Saya mulakan lubuk supplier untuk produk fizikal

1. Majalah.com


Disini pusat ramai pembekal, pemborong, dropshipper dan peniaga berkumpul. Ada macam-macam jenis perniagaan yang ada disini. Saya mendapat tahu tempat ni pun selepas membeli satu ebook. Jadi, tanpa membuang masa silalah berkunjung ke majalah.com

Kepada yang baru nak mula belajar berniaga, saya nasihatkan anda buat bisnes dropship. Sebabnya bisnes dropship ni anda tak perlu keluar duit untuk beli produk. Tugas anda hanya memasarkan produk. Bila ada tempahan baru anda order dengan dropship

2. lelong.com.my

Disini juga berkumpul pemborong, pembekal, peruncit dan peniaga produk-produk fizikal. Ada pelbagai jenis produk merangkumi produk electronik, pakaian, aksesori kenderaan, produk untuk kegunaan di rumah, produk suami isteri dan lain-lain

Cuba anda lihat di bahagian best selling produk untuk mengetahui produk yang paling banyak dibeli. Mungkin anda boleh mula menjual produk tersebut  

3. dropship.im

Disini kebanyakan produk adalah produk kecantikan dan produk kesihatan, Jangan anda tak tahu, produk macam ni sangat laris di pasaran

4. edymall.com


Untuk mendapatkan lebih banyak lubuk dropship, rujuk Master Dropship Dalam 30 Hari

Senarai seterusnya adalah lubuk untuk produk digital atau lebih dikenali dengan affiliate

1. Ashadee.com 

Sejumlah 147 produk yang disenaraikan disini. Anda boleh pilih produk best seller untuk bermula



2. klikjer.com



3. agenaffiliate.net




4. Aztetic.my


Setakat ini sahaja perkongsian tentang lubuk supplier produk fizikal dan digital di internet

InsyaAllah, jika ada lubuk baru, saya akan tambah

0 comments:

Post a Comment