Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016. Pertama kali sejak menulis di blog ini, saya ingin cuba join segmen yang dianjurkan oleh Bro Hasrul Hassan yang dikenali ramai sebagai pakar SEO dikalangan blogger.

Terus terang saya ingin nyatakan disini saya bukanlah blogger sepenuh masa. Saya ni jarang-jarang menulis. Saya hanya menulis bila ada kelapangan masa dan ada sesuatu saya ingin sampaikan.

Siapa saya?

Saya Abdul Halim Ismail, mula menulis blog sejak tahun 2005 lagi. Tapi tak pernah konsisten. Tenggelam timbul. Blog ini saya hanya mula wujudkan sekitar tahun 2013.

Apa yang saya ingin capai menerusi blog pada tahun 2016 ni ?

# Tambah trafik blog untuk blog abdulhalim-ismail.blogspot.my
# Mahu konsisten menulis di blog 
# Lebih perkongsian di blog terutamanya tentang bisnes networking.
# Supaya lebih ramai amalkan minuman Tamar Cocoa
# Tambah sumber income melalui blog

Terima kasih kerana sudi membaca Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016


KLIK BANNER UNTUK JOIN
Segmen Jom Tambah Follower Blog 2016

 PS- Saya harap bro Hasrul Hassan masih dapat terima penyertaan saya melalui entri ringkas ini. Kalau tak diterima pun tak mengapa..biarlah ia tercacat di blog ini.

5 comments:

  1. INsyaAllah.. diterima. Kalau tak sempat pun, link yang ditinggalkan tu bermakna. :)

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah... selamat bersegmen... :)

    ReplyDelete
  3. Semoga suksess dan terus bertahan dalam dunia blogger yg semakin sengit..Follow G+

    ReplyDelete
  4. Terima kasih sbb sudi join segmen saya. Bagus berkongsi ilmu dengan pembaca dan pengunjung blog, moga usaha akan diteruskan .. dan selamat menulis blog dengan terbaik.

    ReplyDelete